Min varukorg

Stäng

FAQ

Har min order gått igenom?

Du kommer att få en orderbekräftelse till den e-postadress du uppgett med en gång direkt efter att ditt köp har blivit godkänt. Har du inte fått din orderbekräftelse kort efter att du gjort din order, och den inte ligger i din skräpkorg, kan det betyda att något gått fel med ditt köp eller att du angett fel mailadress när du lagt beställningen. Hör av dig till oss på info@sofin.se så hjälper vi dig att kolla om en order är registrerad på dig.

Kan jag ändra eller ta bort min order?

Vi kan ändra eller ta bort din order så länge den inte hunnit bli behandlad av vårt lager. Kontakta oss så snart som möjligt på info@sofin.se så ska vi försöka hjälpa dig.

Hur långa leveranstider har ni?

Vår leveranstid är normalt 2-5 arbetsdagar. Dina paket skickas normalt dagen efter du lagt din beställning.

Vad kostar frakten?

Frakten inom Sverige kostar 39 kronor.

Hur returnera jag min produkt?

Du kan returnera dina produkter inom 14 dagar från att du mottagit din order. Vid retur debiterar vi dig en returkostnad på 39 kronor när vi tar emot och hanterar din retur. Läs mer om hur du returnerar HÄR.

Hur gör jag om jag inte har kvar retursedeln?

Om du inte har kvar retursedeln ber vi dig att kontakta vår kundtjänst på info@sofin.se. Vi kommer att skicka dig en ny retursedel via e-post som du kan skriva ut och använda.

Har min retur kommit in?

Så fort vi mottagit och hanterat din retur kommer en bekräftelse på din retur att skickas via mejl. Om du inte får någon bekräftelse inom 2 veckor från och med att du skickade returen till oss ber vi dig att kontakta oss så hjälper vi dig.

svenska
x